スキップしてメイン コンテンツに移動

注目

ジャンゴ・フェットが生きていたら?

アミダラ暗殺未遂事件の実行犯ジャンゴは、クローンウォーズ計画において重要な人物でした。 ティラナス卿に雇われ、クローントルーパーの製造に遺伝子を提供します。 多額の報酬を約束され、遺伝子操作をしない純粋なクローンのボバを息子にします。 エメリー、オメガもその過程で生み出されます。ボバ同様、遺伝子操作を施していません。 ジャンゴはカミーノ政府と長期的な契約を結び、遺伝子を提供し続ける筈でした。 クローン軍の目的が共和国に納入する事だと自覚していましたが、真の雇い主はティラナス卿です。 実はジャンゴはティラナス卿の正体を知っています。つまりドゥークー伯爵が敵である筈の共和国の軍隊の製造に関与している事を理解しているのです。 これはカミーノ人には言いません。ティラナス卿の正体を伏せていた訳です。 つまり双方の陣営に与するシスの操作を実証できる人物なのです。 ドゥークーは、アミダラ暗殺の実行にもジャンゴを雇います。 しかししくじります、困った事にジェダイが捜査に乗り出し、オビワンがカミーノに来てしまいます。こうしてジェダイと共和国にクローン軍の存在を明かした訳ですが、アミダラ暗殺事件の容疑者として、ジャンゴが連行されそうになります。 ジャンゴ自身、まずいと感じたらしく、ドゥークーのいるジオノーシスに逃れます。 オビワンは後を追い、ドロイド軍の存在にも気付きます。 ドゥークーはオビワンを捕らえ、ジャンゴについて否定します。 こうしてシスの計画は大幅に進展しました。シスが双方に与している訳ですが、同時にジェダイが双方に与している構図にもなりますね。ちなみにドゥークーは元ジェダイです。 ヨーダはこの事象や展開を探る為に、ジャンゴを確保したがっていました。 しかしジャンゴをメイスが殺害してしまいます。不可解なシスの計画をジェダイが早期に解明することは不可能になりました。 不思議な事に戦争末期、ジェダイはティラナス卿の正体を掴みます。サイフォ=ディアスの遭難信号を受信した事に端を発します。 ドゥークーがクローン軍の製造に関与している事を解明します。 ジェダイは、双方の陣営にシスが与している事を理解し始めるようになり、ダースシディアスの捜索が進展します。 ヨーダはドゥークーの背後にシディアスがいて指示していると考えていました。その通りです。 ヨーダはパルパティーンに報告します。 ジャン

Does sequel trilogy suffer from poor image quality?

From the same generation of fans, Force awakening, the last Jedi, is not completeness of the image is not? I see the opinion that.
It is true that Prique Trilogy, led by director George Lucas, was the highest quality science fiction film that introduced cutting-edge technology in the film industry at that time. Of course, I was spending a lot of time on release.

It would have been better to create sequel trilogy in the extra game.

However, the awakening of the Force, the last Jedi, is not necessarily short-handed in the production stage. Their professional team is conscious of the next generation of imaging technology. It is necessary not only to provide high quality images to the audience, but also to consider the experience of viewing the work itself.

The emergence of smartphones and tabreds, democratization of film production via SNS, and the evolution of views and displays, and the possibility
of download streaming.

For example, let's say you see Prickell on your smartphone. Certainly the picture is beautiful, but download speed does not necessarily catch up. Communication speed and communication environment can not always be maintained wherever you are.
Even if you download the main program before watching it, it takes time and gets tired.
There are technical limitations to be able to reproduce the visual beauty that you saw in the cinema.

To solve this, it is necessary to expand the next generation infrastructure such as the evolution of communication terminals and 5G.
At the same time, it was considered more reasonable to make a video according to your viewing needs from the production stage of the main story. It is an attempt not to create on the premise of a large screen for theaters to be viewed only a few times, but to create a variety of personal enjoyment ways of viewing on a variety of devices.

Specifically, it is easy to compress digital images, the speed of image tempo and color, resolution, contrast, actor's standing position, impressive concept art adoption, lighting method, film type, etc. Examination, examination of camera-up .. etc.

The result is sequel trilogy. The quality of the Puriquel era is considered excessive in actual production. It was too delicate to see on a small screen, and the composition of the scene became too complicated. The production method that mobilized the animators at the time of the production of Priquel was considered to be out of date. Therefore, it is thought that quality easing has been reached.
After a few years it will be evaluated as a correct decision.

Star Wars is a leading film in the visual industry. It is important not to pursue the extension of imaging technology but to emphasize the entertainment experience itself.

人気の投稿