スキップしてメイン コンテンツに移動

注目

ドゥークーは勝負相手が欲しかった

マスタードゥークーの脱退、すなわち失われた20人はジェダイ騎士団の損失です。 彼らは気高いオーダーの理想と現実のギャップに失望していた。 堕落した共和国政府に仕えるオーダーは、王族のように特権を行使、胡座をかいていました。正義の方向性を失い、目の前の脅威を真剣に捉えていなかったのです。 選ばれし者の発見、クワイガンの死、サイフォディアスの暗殺、カミーノ政府との契約など、ドゥークーはシスの悪事に加担、手を汚していきます。 オーダーに仕える価値はもうない。 シディアス卿にとって、ドゥークーは大変利用価値のある逸材でした。 ダークサイドに魅了され、銀河に新しい秩序を求めており、カリスマ性がある。 プレイガスと共に考案した大いなる計画を実行する上で、重要なコマになるでしょう。 ドゥークーは弟子のクワイガンを失い、シディアスは弟子のモールを失った。 フォースの共感により、善意で寄り添われるドゥークーはシディアスに魅了されていく。 これまで何度もパルパティーンと会って話してきましたが、オーダーの他のジェダイとは違い、フォースに甘えず、共和国の堕落を真剣に捉えていた。 大いなる計画は、銀河をより良く再構築できると約束します。 パルパティーンはドゥークーに正体を明かしましたが、こんなに身近にシスが大胆に暗躍していた事実に驚愕しました。では評議会に正直に報告して、シスの悪事を暴く? そうではなく、シディアスの主張を聞いてみれば、意外と自身の崇高な目標と似通った点が多かったのです。これが誘惑です。 シディアスはオーダーの人材は、犠牲者と揶揄します。 例えばクワイガンに創造性を教えましたが、評議会は評価してくれなかった。 クワイガン自身、オーダーはフォースをプログラムする場に変わってしまったと嘆いていましたが、まさにその通りです。 目の前の脅威を見過ごして、胡座をかき、硬直化、正義の方向性を失ったオーダーは愚か者の集まり。こんな輩にフォースを行使させたくない。 シディアスは、ドゥークーがマカシに熟達しているを実際に知っていました。 古き剣術を極めたドゥークーは、オーダーの中で最強の決闘者であると認められていた。これにシスの訓練を施せば、いずれ裏切ったジェダイと闘わせられます。マカシの風化を嘆き、せっかく卓越しているのに勿体無いと寄り添います。 マカシを行使できる剣の使い手を求めていた寂し...

Does sequel trilogy suffer from poor image quality?

From the same generation of fans, Force awakening, the last Jedi, is not completeness of the image is not? I see the opinion that.
It is true that Prique Trilogy, led by director George Lucas, was the highest quality science fiction film that introduced cutting-edge technology in the film industry at that time. Of course, I was spending a lot of time on release.

It would have been better to create sequel trilogy in the extra game.

However, the awakening of the Force, the last Jedi, is not necessarily short-handed in the production stage. Their professional team is conscious of the next generation of imaging technology. It is necessary not only to provide high quality images to the audience, but also to consider the experience of viewing the work itself.

The emergence of smartphones and tabreds, democratization of film production via SNS, and the evolution of views and displays, and the possibility
of download streaming.

For example, let's say you see Prickell on your smartphone. Certainly the picture is beautiful, but download speed does not necessarily catch up. Communication speed and communication environment can not always be maintained wherever you are.
Even if you download the main program before watching it, it takes time and gets tired.
There are technical limitations to be able to reproduce the visual beauty that you saw in the cinema.

To solve this, it is necessary to expand the next generation infrastructure such as the evolution of communication terminals and 5G.
At the same time, it was considered more reasonable to make a video according to your viewing needs from the production stage of the main story. It is an attempt not to create on the premise of a large screen for theaters to be viewed only a few times, but to create a variety of personal enjoyment ways of viewing on a variety of devices.

Specifically, it is easy to compress digital images, the speed of image tempo and color, resolution, contrast, actor's standing position, impressive concept art adoption, lighting method, film type, etc. Examination, examination of camera-up .. etc.

The result is sequel trilogy. The quality of the Puriquel era is considered excessive in actual production. It was too delicate to see on a small screen, and the composition of the scene became too complicated. The production method that mobilized the animators at the time of the production of Priquel was considered to be out of date. Therefore, it is thought that quality easing has been reached.
After a few years it will be evaluated as a correct decision.

Star Wars is a leading film in the visual industry. It is important not to pursue the extension of imaging technology but to emphasize the entertainment experience itself.

人気の投稿