スキップしてメイン コンテンツに移動

注目

デドラ・ミーロはランパート中将みたいになるだろう

帝国保安局ISBの監査官、ミーロは帝国に忠実です。 保身に走らず、帝国に対する脅威アクシスを警告している。 同じようにランパート中将も帝国に忠実でした。 戦後処理を実行する立場にあり、クローン軍の引退を指揮していました。 どんな命令でも実行する姿勢をターキンは評価していた。 帝国に不都合な隠蔽、工作に最適だったのです。カミーノのティポカシティの破壊はまさにそれです。クローン技術を帝国が保有する上で、ターキンは策を練っており、「実行役」はランパートでした。「準備出来次第、片付けろ」 ターキンはランパートという実行役を背後から操ることで、様々な暴挙を手を汚さずに行えました。何か不測の事態が発生、問題が生じたら、実行役を消すのです。 命令を遂行するランパートはターキンに利用されている事を嫌がっていなかった。手っ取り早く昇進できるからです。自らの手を汚していきます。ターキンにとっては理想のコマです。 ターキンの思った通り、ティポカシティの破壊は予期せぬ事態に発展します。 ターキンに言わせれば、命令を遂行する上で、隠蔽を怠ったランパートの失態であり、実行役が始末されるのは当然です。 ターキンは自らの立場を守り、皇帝に賞賛されます。これが帝国です。 忠実になる人材こそ意外と帝国の酷さを知らない。 デドラミーロも同じです。 おそらくゴーマンの虐殺事件において、実行役をさせられるのでしょう。 帝国のこの非道な暴挙は銀河中に知られ、反乱の火種が銀河中に広まります。 まさにISBの失態なのです。命令を遂行する上で、隠蔽を怠ったミーロの責任であり、実行役が始末されるのは当然です。 2人ともこう言う「命令に従っただけ」 ミーロがランパートと違うのは、ISBの監査官である事です。ランパート以上に機密情報に多く触れており、帝国は下手に生かしておかないでしょう。 ランパートの処分は元老院で大々的に報道されましたが、ISB監査官はどうでしょう? 忠誠を誓った筈の帝国に裏切られたミーロの怒りは凄まじい。 ミーロを始末したいアクシスは笑います。 そもそもゴーマンの虐殺事件を水面下で工作したのはアクシスの仕業だと思われます。 ミーロが警告していたアクシスの追跡は消え去り、ISBは反乱の前兆を見過ごします。 ミーロが警告していたアクシスの脅威は確かであり、帝国の構造上の欠陥を見事に見抜いていました。しかし...

Does sequel trilogy suffer from poor image quality?

From the same generation of fans, Force awakening, the last Jedi, is not completeness of the image is not? I see the opinion that.
It is true that Prique Trilogy, led by director George Lucas, was the highest quality science fiction film that introduced cutting-edge technology in the film industry at that time. Of course, I was spending a lot of time on release.

It would have been better to create sequel trilogy in the extra game.

However, the awakening of the Force, the last Jedi, is not necessarily short-handed in the production stage. Their professional team is conscious of the next generation of imaging technology. It is necessary not only to provide high quality images to the audience, but also to consider the experience of viewing the work itself.

The emergence of smartphones and tabreds, democratization of film production via SNS, and the evolution of views and displays, and the possibility
of download streaming.

For example, let's say you see Prickell on your smartphone. Certainly the picture is beautiful, but download speed does not necessarily catch up. Communication speed and communication environment can not always be maintained wherever you are.
Even if you download the main program before watching it, it takes time and gets tired.
There are technical limitations to be able to reproduce the visual beauty that you saw in the cinema.

To solve this, it is necessary to expand the next generation infrastructure such as the evolution of communication terminals and 5G.
At the same time, it was considered more reasonable to make a video according to your viewing needs from the production stage of the main story. It is an attempt not to create on the premise of a large screen for theaters to be viewed only a few times, but to create a variety of personal enjoyment ways of viewing on a variety of devices.

Specifically, it is easy to compress digital images, the speed of image tempo and color, resolution, contrast, actor's standing position, impressive concept art adoption, lighting method, film type, etc. Examination, examination of camera-up .. etc.

The result is sequel trilogy. The quality of the Puriquel era is considered excessive in actual production. It was too delicate to see on a small screen, and the composition of the scene became too complicated. The production method that mobilized the animators at the time of the production of Priquel was considered to be out of date. Therefore, it is thought that quality easing has been reached.
After a few years it will be evaluated as a correct decision.

Star Wars is a leading film in the visual industry. It is important not to pursue the extension of imaging technology but to emphasize the entertainment experience itself.

人気の投稿