スキップしてメイン コンテンツに移動

注目

キャシアン・アンドー S2 第四週 感想(ネタバレ注意)

⚪︎アクシスの特定 デドラミーロはアクシス担当から外れていたが、遂にルーセン・レイエルに辿り着く。ISB近くの骨董品店にアクシスが潜伏していた事実に驚愕します。 中央集権に動く帝国は、反乱分子の散発的な統制に頭を焼いており、縦割り構造の欠陥が露呈していた。不可能であると思われたアクシス特定は、内部で驚かれた。 デドラミーロはこれまで帝国の規律や手順に違反していたが、遂に一線を越える。 デススターに関する機密に違法アクセスしてしまう。極秘事項であり、デドラミーロの権限を逸脱しています。縦割りを無視、「一人で」横断的に考えた末の特定でした。 デススターに関する機密、ジェダのパルチザンが骨董品店主と会っていた記録が決定的になったのです。 帝国はスターダストに関する情報を機密にしていたので、それに伴うアクシスに関する情報も機密にしてしまっていた。だからISBはアクシスを特定できなかったのです。 ⚪︎アクシス特定を評価しないクレニック 機密にしていたクレニックは憤慨する。 「一人」でルーセン・レイエルを捜索したミーロを叱責する。 帝国の規律や手順に違反してまで、スターダストを知りたかったのか。 デドラミーロ以外に、スターダスト計画に関する機密「デススター」を知った者がいないか追及する。 同時にデドラは、ゴーマンの虐殺の実行役であります。 見方を変えれば、これまでデススター機密のせいで、アクシスを特定できなかったのです。もしくは、アクシスがデススター機密に含まれなければ、ミーロはもっと早くルーセンに辿り着いていただろう。 長年、デドラミーロが警告していたアクシスの脅威は確かであり、反乱同盟の前兆でありました。アクシスを早い段階で叩ければ、帝国はその後、反乱分子に悩まされることはなかったのです。 中央集権体制の弊害、縦割りの弊害など、帝国の欠陥が露呈している。 しかしデススターに関する機密事項の違法なアクセスにより、クレニックはデドラミーロの違反行為と捉える。機密漏洩を恐れている。 アクシスを特定できた筈なのに、スターダストを知ってしまった事で、仇になる。 機密の仕方は難しい。 ⚪︎スターダストを知ったルーセン ISB内部のスパイによりルーセンは真相を知った。 アクシス捜査網が狭まる中、スパイを口封じして証拠隠滅を図る。 ルーセンは、反乱ネットワークを守れた。他の諜報員を救ったの...

Favreau's daring attempt


The content on the platform has grown considerably. The initial canon-driven skeleton is now complete, with more content expanding the Star Wars universe.


The world that Lucas has built over the years is understood by many people, which helps them experience the growing content. It gives you an experience like no other entertainment.


In order to strengthen the platform, it was necessary to complete and distribute dramas and animations in a short period of time. It all depends on how well you can develop a high-quality work in a short period of time.


Therefore, we adopt a production method that integrates multiple pieces at the same time.


By reusing production resources and reducing costs, it is possible to complete in a short time. For example, CG models, costumes, sets, props, etc. Since settings that are common and intertwined with each other naturally occur, the persuasiveness and consistency of the story increases.


Director Favreau, who fully led this method and production system, set up a bold policy next.


It is an attempt to comprehensively integrate all dramas set in the same period and make it into one movie.

It makes sense because all works, even stand-alone works, are integrated, coherent, and common to each other. It is a translation that becomes one movie work on the extra time of each drama.


Since the production of each drama is simply integrated into the production of one movie work, no new costs or labor are required. The new technology volume etc. should be used like a drama.

You can make a movie for less money.

By the way, one movie is much shorter than the total listening time of each drama.


And above all, the content will not be a waste. Since the movie is made on the premise that drama viewers will see it, the comprehension and empathy are immeasurable due to the persuasiveness of the story and the intertwined settings.


You can experience the ending of the drama in the theater. Aren't you excited?


There were high hurdles and constraints in producing a theatrical version of any entertainment work.

It was a challenge to overcome it, but it can be cleared with this method and production system.

人気の投稿