スキップしてメイン コンテンツに移動

注目

グローグーの出世の秘密を明らかにしなくてもヒットしている

公開から二週間、物凄い勢いで興行収入を稼いでいます。 絶賛され、市場は拡大の一途を辿っています。大衆映画の成功。 劇場版にしては物足りない内容です。 グローグーの出世の秘密は明かされないし、ドラマのようなフラッシュバックもない。ドラマシリーズを連想させる要素も控え目。フィローニ氏の本気はこんなもんじゃない。カノンの資源を最大限に踏襲していない。(銀河の運命?アニメと同じくらいのスケール) しかし蓋を開ければ、かなり賞賛されている。 それだけスターウォーズをよく知らない人が意外と多く、スカイウォーカー家の話はハードルが高いと改めてわかった気がします。 スターウォーズに没頭してきた立場からしたら、意外でした。 フィローニ氏も予想外のヒットを意外に思っているでしょう。 カノンの資源を最大限に使っていないのに、思う以上に評価されている。 カノンの資源をあまり使わないように指示されていた。勿体ないけど、仕方ない。 ディズニーの市場予測は驚異的です。作品の需要を見事に的中。 (現代人はスマホばかり使っている) 潜在的な需要と新しい世代の獲得。 莫大な予算を投じて劇場版を制作しなくても、難易度を下げ、テンポを速く集中力を途切らせなければ、成功できる。スターウォーズを見るハードルを低下させた。 これまでのドラマシリーズの資源を使って、リターンを最大化する。 脚本を簡単にして、楽に観られるようにする。難しく面倒な映画は作らない。 この現象を目の当たりにして、大衆映画の在り方を変えた気がします。 ルーカス監督のプリクエルの頃とは全く違う。 このストーリーは原点回帰ではありません。 原点回帰はフォースの覚醒の気がします。  シークエルを批判しても、マンダロリアン&グローグーは批判されない傾向にある、難易度が批判に直結しているのでしょうか。 シークエルの頃は、市場予測が今ほど優れていませんでした。 莫大な予算を投じて劇場版を制作していたのです。ドラマの資源はなかった。 とにかく市場の拡大は喜ばしい事です、ありがとうございます。

The Survivor of Sith Eternal

In the Battle of Exegol, the Resistance destroyed the Final Order.


He prevented the Sith fleet that the emperor had prepared from being deployed throughout the galaxy.


The followers of Sis, who understood the two rules and applied them to a large number of people, were buried in darkness, and the succession of Sis seemed to be completely destroyed.


But I want you to remember Darthbane.


It's Lord Sis, who started the law of the two in the Battle of Luthan.


The survival of Sis will definitely exist.


Even one person, it's more convenient to be alone.


A small number of people can definitely inherit the doctrine of Sis.


Before his death, the emperor never broke the two rules and did not let his disciples understand the two rules.


He was overly confident in his own power because of the rules.


After the emperor's death, Sis Eternal was created under the surface by applying the laws of the two people,


In the end, the power was dispersed and led to defeat.


Sis has been struggling between the monopoly and dispersion of power.


I'm going to revive it without noticing the rebuilt Jedi Order.


It is recorded in history that the resistance completely destroyed the sis,


The more powerful Lord Sis will appear later, the more powerful he will be destroyed by force.


Even if it is destroyed, there is another one. Even if you destroy it, there is another one.


It's just like a pathogenic bacteria.


The more you taste an absolute victory, the more dangerous signs lurk.


History is repeated.

人気の投稿